Site icon המרכז לטיפול בטחורים

טחורים חיצוניים – איך תוכלו להתמודד איתם?

קרדיט תמונה: freepik

רוב האנשים יסבלו בתקופה כזאת או אחרת מבעיות בריאותיות שונות. אחת מהבעיות השכיחות ביותר היא הופעה של טחורים באזור פי הטבעת. מדובר על בעיה שכיחה מאוד, כזאת שעשויה להביא איתה לא מעט אי נוחות. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו להתמודד עם טחורים חיצוניים בצורה הטובה ביותר. ברגע שתדעו כיצד לטפל בהם הם לא אמורים להטריד אתכם יתר על המידה. הכוח נמצא בידיים שלכם, ומוטב כי תדעו כיצד הכי נכון לפעול. בסופו של יום פעולה אחת קטנה שלכם עשויה להביא אתכם אל המקום האידיאלי.

 

מהם טחורים חיצוניים?

טחורים הם בעצם גודש בכלי הדם באזור פי הטבעת. כאשר ישנה בעיה מסוימת בזרימת הדם הטחורים יוצאים החוצה ומביאים איתם תחושת אי נוחות גדולה. לא צריך להיות מומחה גדול על מנת לדעת כי מדובר על טחורים ולא על משהו אחר. ניתן יהיה לראות זאת בצורה יחסית ברורה, ולהבין מיד את טיב הבעיה. כמובן שמי שבעבר סבל מהם, יכול לדעת מיד כי מדובר עליהם ולא מדובר על אף בעיה אחרת. ליתר ביטחון תמיד אפשר ללכת לרופא המשפחה על מנת לקבל קביעה חד משמעית. כל רופא משפחה יכול לעשות את הקביעה הספציפית הזאת, אינכם צריכים לגשת לרופא מומחה.

 

כיצד מזהים טחורים?

אינכם צריכים להיות רופאים מוסמכים בשביל להבין כי מדובר על טחורים חיצוניים. הכאב שמגיע בעת הישיבה הוא כאב שלא תוכלו להתעלם ממנו. לרוב כאשר הטחורים יוצאים החוצה הם יהיו מאוד כואבים ולא נעימים. בכל פעם שתלכו לשירותים תמצאו אתכם סובלים מכאבים לא אידיאליים. זוהי הסיבה שבגללה יהיה עליכם לנסות לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. כל עוד הטחורים נותרים בעינם יהיה לכם קשה מאוד לחזור לשגרה הרגילה. כל הפעולות שאותן אתם מבצעים דרך קבע יהפכו להיות סבוכות במיוחד. כמובן שתהיה לכם אפשרות להרגיש בגודש שמגיע כתוצאה מאותם טחורים.

 

כיצד מתמודדים עם הבעיה?

לרשותכם עומדות אפשרויות שונות שיאפשרו לכם להתמודד עם הטחורים. כל אחד בעזרתו של רופא המשפחה יכול לבחור את שיטת הטיפול הנכונה ביותר. כל עוד מדובר על מצב קל של טחורים תהיה לכם אפשרות להוריד את הנפיחות באמצעות קומפרסים של קרח. הורדת הנפיחות תביא לכך שגם הכאבים ייעלמו כלא היו. תוכלו למצוא אתכם במצב שבו הטחורים יפסיקו להטריד אתכם כמו שהם הטרידו אתכם עד לאותה נקודת זמן.

במקרה של טחורים חיצוניים חמורים, ישנו צורך לקבל טיפול תרופתי כזה או אחר. קיימות לא מעט משחות שאמורות להסיר את הטחורים ולהחזיר אתכם בחזרה לתפקוד התקין. במקרה שבו המשחה לא עוזרת ישנו צורך להשתמש בכדורים שאמורים לעשות את העבודה. לרשות הרופאים עומדים לא מעט כלים שונים שאמורים להעלים את הטחורים ולהחזיר לכם את שמחת החיים.

בסופו של יום יהיה עליכם לפנות לאיש מקצוע שמכיר את המצב. הוא יצליח להתאים לכם את שיטת הטיפול הטובה ביותר שתביא איתה גם תוצאות מעולות. אם שיטת הטיפול לא תהיה כזאת שמתאימה לכם יהיה לכם מאוד קשה לראות את האור בסוף המנהרה. טחורים גם עשויים לחזור בתקופה כזאת או אחרת.

Exit mobile version