טחורים טיפול מיידי – הכירו את השיטה הטובה ביותר להתמודדות עם טחורים! אתם לא חייבים לרוץ לרופא מקצועי

צרו איתנו קשר

*טיפול טבעי נגד טחורים

טחורים טיפול מיידילא מעט אנשים כיום מתמודדים עם טחורים. מרבית הסובלים מתופעה זו הם בוגרים בגילאי 40 ומעלה, אך חשוב לדעת שישנם גם לא מעט ילדים ואף תינוקות הסובלים מטחורים. אם גם אתם סובלים מטחורים ומחפשים אחר טיפול מיידי, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שרתם חייבים להכיר אודות הופעת הטחורים, לרבות כל הנבדלים בין סוגי הטחורים, דרכי הטיפול היעילות ביותר, הסיבות בגינן אתם חייבים להיוועץ ברופא מקצועי, הסיבות השכיחות ביותר להופעת הטחורים ודרכים יעילות למגר את התופעה תוך מספר ימים בודדים. אנשים רבים כיום לא מודעים לעובדה שהם סובלים מטחורים, מה שגורם להם להמשיך לסבול ולהתמודד עם שלל תופעות לוואי לא נעימות למשך זמן רב. אז אם גם אתם סובלים מאי נוחות או כאבים עזים באזור פי הטבעת, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים, חשוב שתדעו מה זה טחורים.

 

לחצים תדירים עלולים לגרור התרחבות של ורידים הגורמים לדימומים ולכאבים עזים

טחורים הם ורידים שהתנפחו כתוצאה של מתח או לחץ משמעותי. לא מעט אנשים כלל לא מודעים לעובדה שטחורים הם בעצם ורידים שהתנפחו. הסיבה המרכזית שמביאה להתנפחות ללא פרופורציה של הורידים המקומיים היא לחצים תדירים. בהמשך המאמר נגע בסיבות השכיחות ביותר ללחץ משמעותי שעלול לגרום להופעת הטחורים. הטחורים הלווים בתחושות אי נוחות או אף בכאבים משמעותיים. ההבדל המרכזי בין סוגי הטחורים הוא המיקום להם. ישנם אנשים שכלל לא מודעים לעובדה שהם סובלים מטחורים, ולעומתם ישנם כאלה שמתקפלים מכאבים עזים וחדים בתדירות גבוהה. רגע לפני שנגע בהבדלים בין סוגי הטחורים ובתופעות הלוואי השונות, חשוב לגעת בטחורים טיפול מיידי.

כיום ניתן להתגבר על טחורים בעזרת טיפול פשוט וביתי – אתם לא חייבים רופא מקצועי!

טחורים טיפול מיידי מאפשר לרבים כיום להתגבר על הופעת הטחורים תוך מספר ימים בודדים. בשנים האחרונות אנשים רבים נעזרים בשיטת טיפול פשוטה למדי הכוללת טיפול עצמי וביתי. הטיפול הביתי מסייע למרבית המטופלים למגר את התופעה תוך כשבוע ימים בלבד. עד לפני מספר שנים אנשים היו סובלים שבועות ארוכים מהופעת הטחורים. אחרים היו ממתינים זמן רב לרופאים מקצועיים שהיו מבצעים טיפולים חודרניים שונים. כיום ניתן ליהנות מהליך טיפולי פשוט ומהיר ומיגור מיידי של הבעיה. אז לפני שאתם רצים לרופא מקצועי להתמודדות עם הטחורים, חשוב שתכירו את שיטת הטיפול הפשוטה שניתן לבצע באופן עצמאי בבית. שיטת הטיפול הביתית לא מסייעת למיגור התופעה? מומלץ לפנות לרופא מקצועי שיסייע לכם להתמודד עם הבעיה.

 

מתי בכל זאת חשוב להסתייע ברופא מקצועי? כל הסיבות בגינן אתם חייבים לפנות להמשך טיפול רפואי

סיבה נוספת בגינה מומלץ לפנות לרופא מקצועי להתמודדות עם טחורים היא כאשר סובלים מדימום משמעותי באופן תדיר. ישנן עוד לא מעט מחלות שונות שיכולות לגרור דימום משמעותי, ולכן אם אתם סובלים מדימום מאסיבי מומלץ לפנות לרופא שיבדוק את המצב במטרה לשלול מחלות נוספות מלבד הטחורים. אז רגע לפני שנגע בכל ההבדלים בין סוגי הטחורים השונים על כלל תופעות הלוואי השכיחות, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות שגורמות להופעת טחורים. היכרות עם הסיבות המובילות להופעת הטחורים תסייע לכם להימנע מהן ולהוריד את הסיכוי לסבול מהבעיה בעשרות אחוזים.

 

ריכזנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות להיווצרות טחורים. הסיבות השכיחות ביותר הן:

 

עצירות בתדירות גבוהה הסיבה המרכזית להופעת טחורים היא עצירות בתדירות גבוהה. מתמודדים עם עצירות בתדירות גבוהה? המאמץ התמידי יכול לגרור את הופעתם של הטחורים. רוצים להימנע מכך? חשוב שתעשו את כל שביכולתכם בשביל לשפר את המצב ולמנוע את העצירויות התדירות. כיום יש מגוון תוספים שיכולים לסייע בהתמודדות עם עצירות תדירה.
הסוף לישיבה הממושכת על האסלה! לא מעט אנשים רגילים לשבת ארוכות על האסלה.

גם אתם כאלה? חשוב לדעת שישיבה ממושכת על האסלה עלולה לגרור את הופעת הטחורים. ישיבה על האסלה גורמת ללחץ על איזור פי הטבעת, מה שגורם להתנפחותם של ורידים באזור היוצרים את הטחורים. הימנעו מישיבה ממושכת על האסלה והקטינו את הסיכויים להופעת הטחורים בעשרות אחוזים.

הקפידו על משקל גוף תקין – משקף עודף מגביר סיכויים להיווצרות טחורים סיבה שכיחה במיוחד להופעת טחורים היא משקל עודף.מתמודדים עם השמנת יתר? משקל עודף משפיע רבות על לחצים באזורים שונים בכל הגוף. אחד האזורים הסובלים מלחצים בעקבות משקל עודף הוא פי הטבעת. הלחץ התמידי גורר את התפתחותם של הורידים המופיעים בדמות טחורים. ירידה במשקל תקטין את הסיכוי להופעת טחורים בעשרות אחוזים.
הרמת משקולות כבדות במיוחד פוקדים את מכוני הכושר כמה פעמים מידי שבוע? רגילים להרים משקלים כבדים באופן תדיר? הדבר עלול לגרום ללחצים על אזור פי הטבעת ולהוביל ליצירת טחורים. במטרה להימנע מכך, הקפידו להרים משקלים שאינם גורמים לכם למאמץ יתר שאינו בריא. שימרו על בריאותכם והרימו משקלים נכונים ומותאמים לצורכי האימון.
הריון היריון הוא אחד הגורמים השכיחים לטחורים בקרב נשים. נשים רבות סובלות מטחורים במהלך ההיריון. לאורך כל תקופת ההיריון קיים לחץ תמידי על אזור פי הטבעת, מה שלא אחת גורר את היווצרותם של הטחורים. ברוב המקרים הטחורים עוברים לאחר הלידה.
פערים משמעותיים בסיבים תזונתיים  סיבים תזונתיים משפיעים רבות על כל בריאות הגוף. חסרים לכם סיבים תזונתיים רבים בגוף? הדבר עלול לגרום להופעת הטחורים. סיבים תזונתיים חשובים מאוד לתפקוד בריא של כל חלקי הגוף. אחת הפגיעות הישירות הנגרמות ממחסור בסיבים היא הופעת הטחורים. הקפידו לאכול בריא עם כל הסיבים התזונתיים הנדרשים לשמירה על בריאותכם ולהקטנת הסיכוי לסבול מטחורים.

 

היכרות עם כלל הגורמים השכיחים להופעת טחורים תאפשר לכם להימנע מכמה שיותר מצבים שעלולים להגביר את הסיכוי להתמודדות עם טחורים. בשורות הבאות נגע בהבדלים בין טחורים חיצוניים לטחורים פנימיים.

 

  • טחורים פנימיים – לא מורכב כמו שאתם חושבים

טחורים פנימיים נחשבים לטחורים קלים במיוחד. העובדה שהטחורים הללו ממוקמים בפנים פי הטבעת מסייעת למנוע חיכוך תמידי הגורר כאבים וסיבוכים שונים. ישנם אנשים רבים הסובלים מטחורים פנימיים ללא ידיעתם כלל. איך בכל זאת תדעו שאתם מתמודדים עם טחורים פנימיים? הנה לכם כל תופעות הלוואי השכיחות.

 

תופעות הלוואי של טחורים פנימיים:

  1. כאבים קלים או תחושת אי נוחות בעת עשיית צרכים.
  2. דימום קל בעת עשיית צרכים.

 

  • טחורים חיצוניים – התכוננו לשלל תופעות לוואי לא נעימות

לעומת הטחורים הפנימיים, טחורים חיצוניים נחשבים לקשים ומורכבים הרבה יותר. טחורים חיצוניים ממוקמים בסמוך לפי הטבעת בחלק החיצוני, כך שקיים חיכוך בתדירות גבוהה. הטחורים החיצוניים בולטים תחת שכבת עור דקה שנפגעת בכל חיכוך. הפגיעה בשכבת העור גורמת לכאבים עזים היוצרים כרישי דם. כרישי הדם מותחים את העור כך שגם לאחר התמסמסותם, העור העודף יכול להישאר ולהפריע לסובלים מהטחורים הללו.

תופעות הלוואי של טחורים חיצוניים:

  1. כאבים עזים.
  2. כרישי דם.
  3. הופעת בליטות בסמוך לפי הטבעת.
  4. דימום משמעותי.
  5. זיהומים שונים.

 

חשוב להדגיש שכם הטחורים הפנימיים יכולים להתרחב אל מחוץ לפי הטבעת, מה שיגרור תופעות דומות לטחורים החיצוניים. במטרה להימנע מכך, השתדלו להקפיד להימנע מכל הגורמים השכיחים ביותר שצויינו מעלה, המעלים את הסיכוי לסבול מטחורים בעשרות אחוזים.

ד"ר מור מצליח

ד"ר מור מצליח

ד"ר מור מומחית לכירוגיה כללית עם התמחות בתחומים נלווים. מור בעלת ניסיון עשיר מאד בתחום של למעלה מ 15 שנה בהם עסקה בניתוחים שונים ופורומים מקצועיים

חייג עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!