נרות נגד טחורים – הכירו את םיתרון הקסם שיעלים לכם את הטחורים תוך מספר ימים בודדים

צרו איתנו קשר

*טיפול טבעי נגד טחורים

נרות נגד טחוריםמתמודדים עם טחורים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות טחורים, לרבות היכרות עם נרות נגד טחורים, היכרות עם סוגי הטחורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם, תופעות הלוואי של הטחורים וכמובן הגורמים השכיחים ביותר שגורמים להתפרצותם של טחורים. חשוב להדגיש ולומר כי בניגוד למקובל לחשוב, טחורים אינם מופיעים בקרב אנשים מבוגרים בלבד. כיום ישנם ילדים רבים ואף תינוקות הסובלים מטחורים. אז אם גם אתם או הילדים שלכם סובלים מטחורים, השורות הבאות יאפשרו לכם להכיר מקרוב את התופעה. היכרות מקיפה עם התופעה תבטיח טיפול יעיל ומהיר בעזרת נרות נגד טחורים. לא מעט אנשים כלל לא יודעים לאבחן את עצמם כסובלים מטחורים, מה שגורם להם לסבול זמן רב ללא טיפול יעיל וממוקד. אז לפני שנצלול לכל התוכן המקצועי אודות הטחורים, חשוב שתכירו את כל תופעות הלוואי כך שתוכלו לאבחן את עצמכם במידה ותתמודדו עם טחורים.

 

הכירו את הטחורים מקרוב – טחורים הם ורידים שהתנפחו עקב לחץ

ראשית, חשוב לדעת שטחורים הם ורידים שהתנפחו. מרבית האנשים כלל לא מודעים לעובדה שטחורים הם ורידים באזור פי הטבעת. הסיבה המרכזית להתנפחותם היא עומס לחץ. מרבית הסובלים מהתופעה הם אנשים בני 40 ומעלה, אך כפי שציינו מעלה, ישנם גם לא מעט ילדים ואף תינוקות הסובלים מטחורים. הורידים המנופחים גוררים חיכוך תדיר, מה שיוצר כאבים ודימומים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הופעתם של טחורים היא בעזרת נרות נגד טחורים. נרות נגד טחורים מסייעים למרבית הסובלים מטחורים להתגבר על התופעה תוך מספר ימים בודדים. אז לפני שאתם ממהרים לרופא מקצועי שיעניק לכם טיפול משמעותי, כדאי לנסות נרות נגד טחורים שמוכיחים את עצמם כיעילים במיוחד. אך בכל זאת ישנם מצבים בהם אתם חייבים לפנות לרופא מקצועי ולא להסתפק בטיפול ביתי ופשוט. בהמשך המאמר נגע במצבים בהם כדאי להיוועץ עם רופא מקצועי.

כל הסיבות בגינן רבים סובלים מהופעת הטחורים

אך קודם לכן, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים מתמודדים עם טחורים. היכרות עם הסיבות השכיחות ביותר שגורמות ללחצים באזור פי הטבעת ומייצרות טחורים תאפשר לכם לדעת ממה להימנע במטרה להקטין את הסיכויים להופעת טחורים בעשרות אחוזים. ריכזנו עבורכם את כל הסיבות השכיחות ביותר בטבלה הבאה.

 

הסיבות המרכזיות שגורמות להופעת טחורים הן:

 

מתאמצים בשירותים? הדבר עלול לגרום להופעת טחורים הסיבה השכיחה ביותר להופעת טחורים היא מאמץ תדיר בשירותים. מתמודדים עם עצירות בתדירות גבוהה? המאמץ התמידי יכול לגרור את הופעתם של הטחורים. רוצים להימנע מכך? חשוב שתעשו את כל שביכולתיכם בשביל לשפר את המצב ולמנוע את העצירויות התדירות. כיום יש מבחר פתרונות להתמודדות עם עצירות תדירה.
אל תתעצלו לקום מהאסלה! ישיבה ממושכת גורמת להופעת טחורים מתעצלים לקום מהאסלה לאחר עשיית הצרכים? חשוב לדעת שישיבה ממושכת על האסלה עלולה לגרור את הופעת הטחורים. ישיבה על האסלה גורמת ללחץ על איזור פי הטבעת, מה שגורם להתנפחותם של ורידים באזור היוצרים את הטחורים. הפסיקו עם ההרגל המגונה והימנעו מישיבה ממושכת בשירותים.
השמנת יתר – משקל עודף יוצר לחצים הגוררים טחורים הקפידו לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי. מתמודדים עם השמנת יתר? משקל עודף משפיע רבות על לחצים באזורים שונים בכל הגוף. אחד האזורים הסובלים מלחצים בעקבות משקל עודף הוא פי הטבעת. הלחץ התמידי גורר את התפתחותם של הורידים המופיעים בדמות טחורים. ירידה במשקל תקטין את הסיכוי להופעת טחורים באחוזים רבים.
הרמת משקלים – התייעצו עם מאמן מקצועי הימנעו מהרמת משקלים כבדים ללא התייעצות מקדימה עם מאמן מקצועי. רגילים להרים משקלים כבדים באופן תדיר? הדבר עלול לגרום ללחצים על אזור פי הטבעת ולהוביל ליצירת טחורים. במטרה להימנע מכך, הקפידו להרים משקלים שאינם גורמים לכם למאמץ יתר שאינו בריא.
הריון בהריון? אחת התופעות השכיחות ביותר היא הופעת טחורים. נשים רבות סובלות מטחורים במהלך ההריון. לאורך כל תקופת ההיריון קיים לחץ תמידי על אזור פי הטבעת, מה שלא אחת גורר את היווצרותם של הטחורים. ברוב המקרים הטחורים עוברים לאחר הלידה.
חוסרים בסיבים הקפידו לאכול בצורה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון הנדרשים. חסרים לכם סיבים תזונתיים רבים בגוף? הדבר עלול לגרום להופעת הטחורים. סיבים תזונתיים חשובים מאוד לתפקוד בריא של כל חלקי הגוף. אחת הפגיעות הישירות הנגרמות ממחסור בסיבים היא הופעת הטחורים. הקפידו לאכול בריא עם כל הסיבים התזונתיים הנדרשים לשמירה על בריאותכם.

 

טבלה זו תסייע לכם לדעת ממה חשוב להימנע במטרה להקטין את הסיכויים להתמודדות עם טחורים בעשרות אחוזים. אנשים רבים שמקפידים להימנע מכלל הדגשים המופיעים בטבלה מצליחים למנוע את הופעת הטחורים בגופם. אם אתם כבר סובלים מטחורים, חשוב שתכירו את האפשרות של נרות נגד טחורים. נרות אלה מאפשרים לרבים ליהנות מטיפול יעיל ומהיר למיגור התופעה. במידה ונרות נגד טחורים לא עוזרים לכם, כדאי לפנות להמשך טיפול אצל רופא מקצועי. סיבה נוספת בגינה כדאי לכם לפנות לרופא מקצועי היא התמודדות עם דימום משמעותי. דימום משמעותי יכול להיגרם כתוצאה מטחורים או ממחלות מעיים שונות. במטרה לשלול כל מחלה אחרת, מומלץ לגשת לרופא מקצועי שישלים את כלל הבדיקות הנדרשות.

 

ההבדלים בין סוגי הטחורים – טחורים פנימיים לעומת טחורים חיצוניים

נקודה נוספת שחשוב שתכירו היא ההבדלים בין סוגי הטחורים. ישנם טחורים פנימיים וטחורים חיצוניים השונים זה מזה במיקומם הפיזי ובתופעות הלוואי שלהם.

 

  • טחורים פנימיים

טחורים פנימיים הם טחורים הממוקמים בחלקו הפנימי של פי הטבעת. טחורים פנימיים נחשבים לטחורים קלים הרבה יותר מהטחורים החיצוניים מהסיבה הפשוטה שהם ממוקמים בפנים פי הטבעת. מיקום זה מונע חיכוכים שונים ופציעות כואבות. נרות נגד טחורים מסייעים להתמודדות מיטבית עם טחורים פנימיים.

 

תופעות לוואי של טחורים פנימיים:

  1. כאבים קלים או תחושת אי נוחות בעת עשיית צרכים.
  2. דימום קל בעת עשיית צרכים.

 

  • טחורים חיצוניים

טחורים חיצוניים נחשבים לטחורים עם תופעות לוואי קשות הרבה יותר. טחורים אלה ממוקמים בסמוך לפי הטבעת, כך שקיים חיכוך תמידי עם הורידים המנופחים. כמו כן חשוב לדעת שטחורים אלה בולטים תחת שכבת עור דקה, מה שגורם לפציעות רבות בשכבת העור. החיכוך התמידי מוביל לייצור כרישי דם שלא מסייעים להתמודדות עם הבעיה. כרישי הדם גורמים לכאבים עזים, דימום משמעותי ומתיחה של העור במיקום הכריש דם. לאחר התמסמסות כרישי הדם, העור העודף ממשיך להיפצע ובמקרים חריגים אף ליצור זיהומים שונים.

תופעות לוואי של טחורים חיצוניים:

  1. כאבים עזים.
  2. דימום משמעותי.
  3. כרישי דם.
  4. זיהומים שונים.

 

אז אם גם אתם מתמודדים עם טחורים חיצוניים, חשוב לנסות למגר את הבעיה בעזרת נרות נגד טחורים. במידה והנרות לא עוזרים לכם, אל תהססו לפנות להמשך טיפול אצל רופא מקצועי. חשוב לדעת שחלק גדול מהאנשים בגילאי 40 ומעלה סובלים מטחורים חיצוניים. לעומת זאת, מרבית הילדים הסובלים מטחורים סובלים דווקא מטחורים פנימיים. הקפידו להימנע מכל הסיבות שגורמות להופעת טחורים (מובא מעלה בטבלה) ותקטינו בעשרות אחוזים את הסיכוי שתיאלצו להתמודד עם הופעת הטחורים.

ד"ר מור מצליח

ד"ר מור מצליח

ד"ר מור מומחית לכירוגיה כללית עם התמחות בתחומים נלווים. מור בעלת ניסיון עשיר מאד בתחום של למעלה מ 15 שנה בהם עסקה בניתוחים שונים ופורומים מקצועיים

חייג עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!