האם יש קשר בין טחורים להזעה בכפות הרגליים?

צרו איתנו קשר

*טיפול טבעי נגד טחורים

 

הזעה בכפות הרגליים היא מצב שכיח שיכול להיגרם מגורמים רבים וניתן לטפל בו באמצעות שינויים באורח החיים וטיפולים רפואיים. מצב זה נגרם לרוב משילוב של גורמים גנטיים, סביבתיים ורגשיים. הסיבה השכיחה ביותר למצב זה היא הזעת יתר, שהיא ייצור יתר של זיעה. זה יכול להיגרם על ידי חום או פעילות גופנית. סיבות אחרות עשויות לכלול נזק עצבי, זיהומים או גידולים בגוף. התסמין השכיח ביותר של מצב זה הוא גרביים או נעליים רטובות לאחר פעילות גופנית או שהייה בסביבה חמה לפרקי זמן ארוכים. תסמינים אחרים עשויים לכלול ריח מכפות הרגליים וגירוי בעור עקב הצטברות לחות בנעליים. הזעה בכפות הרגליים עלולה גם לגרום לבידוד חברתי מכיוון שהיא עלולה להוביל למבוכה לגבי האופן שבו אנשים תופסים אותך עקב ריח הרגליים המיוזעות שלך וגרביים/נעליים רטובות מהזעה במהלך פעילות גופנית.

דרכים רבות לטפל בהזעה בכפות הרגליים

ישנן דרכים רבות לטפל במצב זה כולל שינויים באורח החיים כגון צמצום צריכת מלח או הזעה בכפות הרגליים היא מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים. זה יכול להיגרם ממספר דברים שונים, כולל חום, פעילות גופנית, נזק עצבי ותרופות מסוימות. יש אנשים שסובלים מהזעת יתר בכפות הרגליים ללא סיבה כלל. מצב זה ידוע בשם הזעת יתר או אריתרומאלגיה. הזעה בכפות הרגליים היא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים. זה יכול לנבוע ממספר סיבות, כולל חום ולחות, או אפילו מנעול נעליים צמודות.

הזעה בכפות הרגליים היא מצב שכיח המשפיע על אחד מכל חמישה אנשים. זה נגרם על ידי ייצור יתר של זיעה, אשר לאחר מכן מתאגרף בכפות הרגליים וגורם לתחושת לחות. כפות הרגליים הן בין החלקים הפעילים ביותר בגוף, שכן הן תומכות בכל משקלנו. הזעה בכפות הרגליים היא מצב המשפיע על אנשים רבים, והיא יכולה להיגרם ממגוון גורמים. ישנן סיבות רבות להזעה בכפות הרגליים. בלוטות הזיעה בכפות הרגליים מייצרות זיעה כדי לשמור עליהן קרירות ולחות, אבל לפעמים בלוטות אלו מייצרות יותר מדי זיעה או זיעה כשהן לא אמורות להיות. זה יכול להוביל להזעת יתר בכפות הרגליים, מה שעלול להוביל לנעליים או גרביים רטובות ולהרגשה לא נוחה על העור.

הזעה בכפות הרגליים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם ממספר גורמים

  • הזעת יתר – זה כאשר הגוף שלך מייצר יותר זיעה מהרגיל. זה יכול להיגרם על ידי חרדה, מתח ורגשות אחרים.
  • זיהום – אם יש לך זיהום בכפות הרגליים או בהונות, זה עלול לגרום להזעה גם בכפות הרגליים.
  • סוכרת – אם יש לך סוכרת, זה יכול להשפיע על רמות הסוכר בדם ולגרום להן לתנודות מה שעלול להוביל להזעה בכפות הרגליים.
  • מצבים רפואיים אחרים – ישנם מצבים רפואיים רבים אחרים שעלולים להוביל להזעה בכפות הרגליים כגון אנמיה ולוקמיה.
  • מחלת עור – אם יש לך מחלות עור מסוימות כמו אקזמה או פסוריאזיס, הדבר עלול להוביל גם להזעת יתר של כפות הרגליים.

חשוב שאנשים עם בעיות אלו יפנו לרופא לקבלת אפשרויות טיפול אם הם רוצים למנוע מהזעת כף הרגל שלהם לחזור שוב

 

ד"ר מור מצליח

ד"ר מור מצליח

ד"ר מור מומחית לכירוגיה כללית עם התמחות בתחומים נלווים. מור בעלת ניסיון עשיר מאד בתחום של למעלה מ 15 שנה בהם עסקה בניתוחים שונים ופורומים מקצועיים

חייג עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!